sâmbătă, septembrie 1

Canionul 7 Scari

        Asa cum am scris in ultima postare, astazi 1 septembrie 2012 am fost la Canionul 7 Scari. Pe la 10 eram acolo. Am ramas absolut uimita de frumusetile naturii.





      Urat a fost faptul ca desi am ajuns pana la canion nu am putut urca cele 7 scari. Am urcat decat 2 deoarece scarile nici nu erau fixate bine, iar scandurile erau subrede si rupte pe ici-colo. Erau o gramada de turisti acolo si pe traseu.




       Am mers prin padure aproximativ 40 de minute si dupa ce am hotarat ca nu ne continuam expeditia am facut un picnic ..  Vremea a tinut cu noi.


Nu inteleg de ce unii oameni spun ca in Romania nu este nimic de vizitat sau ca Romania este urata, din contra avem o multime de puncte turistice, muzee, manastiri..

   




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu