sâmbătă, august 25

DIY : Dip-Dye Jewelry

Cred ca majoritatea fetelor avem o gramada de accesorii pe care nu le mai purtam sau, stiu si eu, din cauza trecerii timpului si uzului acestora au 'ruginit', dar eu o sa va propun ínnoirea accesoriilor :) Am descoperit un mod interesant pe internet si am zis sa-l pun in aplicare si... pentru ca a dat roade sa vi-l propun si voua, 
Tot ce aveti nevoie este :


Bureti


Diverse oje

       


       

     si.... cateva accesorii vechi. 

In cazut meu cateva inele si un colier.
Cu ajutorul buretelui puteti aplica oja pe suprafata accesoriilor asa : 


   











si ...rezultatele mele au fost :

un colier superb 


si cateva inele





categoric din acesti moment acestea sunt accesoriile mele preferate :D.


Va propun sa incercati. Procesul nu e greu si nici nu dureaza mult. Puteti asculta muzica in tot acest timp.. ce va propun eu .. Lana Del Rey - Blue Jeans 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu